تاریخ برگزاری

30 آبان
1395
همایش نگار

صفحه اصلی

مدیریت فرایند به کارگیری مؤثر و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامه‌ریزی، سازماندهی، بسیج منابع و امکانات، هدایت و کنترل است که برای دستیابی به اهداف سازمانی و بر اساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می‌گیرد. پیتر دراکر، وظیفه مدیران را بازاریابی و نوآوری می‌داند.  ونیز کارآفرینی فرایند خلق ارزش جدید (مادی یا معنوی) از طریق یک تلاش متعهدانه با در نظر گرفتن ریسک‌های ناشی از آن اطلاق می‌شود.از این رو مبحث کارآفرینی و نوآوری های باز در دنیای رقابتی کنونی بسیار با اهمیت میباشد . نوآوری باز تاکيد مي‌کند که نوآوری برای افراد خاص، موضوعات خاص و محل‌های خاص نيست، بلکه نوآوری را مي توان در همه افراد در همه محل‌ها و همه موضوعات جستجو نمود. اين پارادايم بر همه‌گيری و اجتماعي شدن نواوری تاکيد بسياری دارد. دبیرخانه کنفرانس با توجه به چنین دیدگاهی و همچنین رسالت کنفرانس، که ترویج مبحث مدیریت دانش در کشور و ایجاد فرصتی برای تبادل اندیشه‌ها و تجارب در این حوزه گسترده و نوین مدیریتی است، همچون سال­های پیشین، اقدام به بر‌گزاری «نهمین کنفرانس بین المللی  مدیریت و حسابداری و ششمین کنفرانس کارآفرینی و نوآوری های باز » با مشارکت گروه کارآفرینی دانشگاه تهران ،و با توجه به نقش فعالیت­ها و تولیدات علمی و پژوهشی در پیشبرد همه جانبه کارآفرینی در کسب و کارها و صنایع کشور و الزامات تحقق اقتصاد دانش بنیان نموده است  و با توجه به نقش فعالیت­ها و تولیدات علمی و پژوهشی در پیشبرد همه جانبه کارآفرینی در کسب و کارها و صنایع کشور و الزامات تحقق اقتصاد دانش بنیان نموده است.
.:: آرشیو شده توسط همایش نگار ( نرم افزار مدیریت و داوری همایش )           .:: با همکاری CNF.IR ( سرویس آرشیو همایشها )   و   BAHAMAYESH.COM ( پایگاه اطلاع رسانی همایش های کشور )